Sunday, November 1, 2015

Trekking - Erikli Yaylası

Moralim bozuk olduğunda, tatile ihtiyacım olduğunda, salın beni doğaya dostlar!
Yürümeyi de, yeşili de, açık havayı da i na nıl maz seviyorum!
Bı kıymetli sonbahar gününde, renk cümbüşünü göreyim ve biraz da rahatlayayım diye günübirlik bir turla Yalova'ya bağlı Çınarcık ilçesindeki Erikli şelalesini ve yaylasında trekkinge gittim... Muhteşemdi...
Tur olarak Bukla'yı tercih ettim... Daha önce Pürenli Yaylası'na da aynı turla gitmiş ve gayet memnun kalmıştım. Seviyete göre günübirlik ve kalmalı farklı seçenekleri var. Benim gittiğim tur detaylarına buraya tıklayarak bakabilirsiniz.
Parkur orta seviye diye geçiyor, dağ yolundan yukarıya çıkılan ve ardından yine benzer zorlukta bir patikadan inilen bir rotası var.  Trekking'in 101'i diye geçiyormuş Erikli. Hem şelale hem de yayla görülmeye değer.. Tavsiye ederim...

Erikli Şelalesi

Sonbaharı severiz :)

Yağmurda trekking 

Erikli

No comments:

Post a Comment